Hemma igen


precis kommit hem igen..
varit hos Kajsa och fikat och pratat massa!
Synd att man inte ses så ofta längre men när man väl ses är det som det skall! Massa skvaller, prat om hur det var när man var mindre och senaste nytt hos oss båda !:P
Kom fram till att vi skulle ses ikväll med. med en film hos mig!
körde hem henne till fam. danesjö på 53 an och samtidigt sprang jag in och hejjade på mor och far min..
Pappa skulle åka å käka på restaurang Caleo. Bad honom fråga kostas om jobb! :P haha..

Så nu skall man komma på något att äätaa... Kanske potatis och purjolöksoppa!? hmm. kanske något annat.. får se! :P


Har sån huvudvärk varje dag nu.. Tror det är för att jag dricker på tok för lite vatten. Dricker knappt någonting alls..
Hmm.. knas..

Så trött på alla mina filmer med.. Inte sugen på att se någon. Inte ens vänner är jag sugen på att titta på! Hmm. detta är illa! :P

Nope kika in i frysen och se vad som finns!
Kanske dricka lite vatten med så man inte har ont i huvudet hela kvällen:S

Kommentarer
Postat av: Jannie

vadå, är oth slut? ;) Det har börjat om nu igen vid 16 tiden varje dag om du vill veta :)

2008-09-05 @ 17:22:13

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0