Fredag

Fredag, känns inte som fredag på något sätt.. Har ifs ingen koll på dagarna alls  när man inte jobbar normala tider på ett normalt jobb..
Håller på att tvätta, och när jag skall hämta tvätt medel och sköljmedel visar det siig att jag inte har så mycket sköljmedel kvar. hmmm.  men det får nog gå! =)
Var hos karro igår kväll och spanade in hennes nya soffa! svin snygg verkligen! Låg och tjötade med jannie med!- myspys.

Var inne på sixflags igår och kollade lite.. inga dåliga berg och dahlbanor dom har alltså! jisses!
men såg att dom stänger i november!!! men vi måste gå dit! as ball juu!

Örat gick förvånadsvärt bra att sova på.. vaknade lite av att det gjorde ont då jag låg på det men det går nog över snart! brukar ju ha bra läkkött:P


OM man skulle gå ner och lägga i en ny maskin då.
sen skall jag ju hämta guldklimpen Elliot!!! =)

Kommentarer
Postat av: Stefanie

Ja det hade varit bäst för där är billigast :P Så kan du börja spara redan nu så du kan komma ner till mig =)

2008-09-12 @ 11:09:17
URL: http://steffigalbe.blogg.se/
Postat av: Stefanie

Ja det hade varit bäst för där är billigast :P Så du kan börja spara redan nu så du kan komma ner till mig =)

2008-09-12 @ 11:09:55
URL: http://steffigalbe.blogg.se/

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0