bio

var på bio med Emelie förut!
Såg Babylon med Vin Diesel.. Filmen var bra till en början, men sen blev det lite övernaturligt så det ballade ut lite...
Men var ju något fint att titta på hela tiden! haha...

Innan det var jag på Världskulturmuseet och fick lite tider! nice nice.. Massa timmar en vecka där! i like it! :)


precis tagit mig ett varmt bad. älskar verkligen att jag har badkar! I like it! :)
Har kommit på hur man kan göra badrummet lite mer rosa! Finns sånna kakelklistermärken typ, som man kan klistra på. borde leta upp sånna i rosa! :D nu är det ju blått.




Har en grej jag vill göra, Kanske skall kolla om det finns tid för det imorgon och göra det! ;)
Fick en sånt sjuuukt sug att göra det nu när jag satt på bussen hem! ;)
hehe! :D men vågar man om man är själv!?:P


Jee får se! Kika lite på hemsidan nu iaf! ;)


Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0