I ♥ NY

Hemma på svensk regnig mark igen..
Fick cirkulera runt ovanför landvetter i 10 min för att det blåste för mycket för att landa. Man kände hur vinden drog planet åt sidan! lite små läskigt! =P

haft en superbra vistelse i Usa! Älskar verkligen landet, alla är så trevliga. kanske är det för att det var lite små stad men även i New York. Den staden. Så mycket att titta på, Central park. helt kanon! Så fint med alla ekorrar överallt och tystnaden mitt i en tutnde och susande New York.  Nej det gillar jag!
Köpte en tröja med I ♥ NY. Haha..

Shoppat en himla massa med. 2 jackor, nya termobyxor, skor  kläder, grejer å så..


Det första man ser när man landar på Newark är IKEA! Haha. ballt som bara den!
Kul kul.

Varit med om ett presidentval med. Satt uppe under valvakan men somna. så fick gå och lägga mig! :D

Ja en himla massa iaf....


Bästa flyget iaf! Jet Airways. Indiskt med massa Curryfolk. Dock lite jobbigt men men..
fick välja på 2 huvudrätter, massa nya bra filmer! HSM musik som man kunde lyssna på! Mamma mia som film å massa mer! :D Bra service me ! =)

Nu orkar jag inte skriva mera.

Hej då!


Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0