Torsdag 20 November.

Nu är denna jobbveckan över. Dock blir det ytterligare en jobbhelg. Men sen är jag leedig tills Onsdag, Fritids då. Sen ledig torsdag, som är resdag om någon missat det! :P Och fredag sätter skidtestarhelgen igång! Får se vad man skall jobba med men det blir bra! =)

Imorgon bitti skall jag åka till Partille och Furulund.. Dock inte till Martin som bor där men skall klippa mig så det blir bra ändå ! =) Hoppas Hoppas att det blir som jag tänkt det i huvudet. Isf blir det fint ! =)
Efter det täntke jag åka till Allum och kolla läget där. SHoppa lite saker som är svårare att få tag i uppe i Sälen.
Så ja.. SÅ ligger det till..
Funderar på att gå och hämta bilen och parkera den här utanför. Dock bara 4 timmars parkering men folk kollar nog inte på natten:P Har en kartong med en servis jag fick av Janne och Louise. som jag borde ställa in i förrådet efter att haft den där sen i mitten av Juli:S Mycket Illa Jasmine! Haha..

Nej jag har väl inte så mycket mer att skriva för nu! :)


Just Det!!! Idag förra året så åkte jag till sälen! :D Ball. fort tiden går! Huua...

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0