To Perfect?

It's all your fault
You called me beautiful
You turned me out
And now I can't turn back
I hold my breath
Because you were perfect!
But I'm running out of air
And it's not fair

I'm trying to figure out what else to say
To make you turn around and come back this way
I feel like we could be really awesome together
So make up your mind cause it's now or never




vad skall man säga mer...
Pratade lite med Peter på msn tidigare ikväll..
han frågade om Sälen och när jag skulle dit, hur länge, och om jag var där då han var där. Förstod inte riktigt tanken med frågorna.
Det är inte lätt.. Not at all. när han hör av sig.
Det är min enda riktiga kärlek so far in life.
Fan Fan Fan!
Hur svårt skall det egentligen vara att komma över en person. Jag kanske inte vill inom mig?
Till och med i Usa kom jag på mig själv att tänka på honom när vi åkte runt.
Jag orkar inte med spöket i huvudet mer.
Tror dock inte jag kommer "vilja" träffa honom om han hör av sig i sälen. Eller själklart vill jag men ändå inte.
 Speciellt inte om hans flickvän är med.

nej inte kul.

Gammal kärlek rostar aldrig? Eller vad är det man säger . . . . . .

Kommentarer
Postat av: Steffi

Gammal KÄRLEK rostar Aldrig. Aldrig.

2008-11-10 @ 23:32:05
URL: http://steffigalbe.blogg.se/
Postat av: mh

sjävklart, vi ska till theas stuga (:

2008-11-11 @ 11:11:20
URL: http://mariahossman.blogg.se/

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0