Tar på krafterna

Ja at tvara förkyld och ha fullt upp ändå tar verkligen på krafterna..
är tung i huvudet och allmänt seg, nyser och är bomb tät i näsan. men Måste packa och det har jag nu börjat med på riktigt.. En resväska är full med kläder. och det är bara party linnen, vanliga linnen, kjolar leggins och klänningar. just det. degbyxer med. :P
Aja.. sakta men säkert..


idag har jag besiktat sune då. Gick igenom denna gången med! :) Dock var det trevligare i Mora då Karro var med..
Tog sedan en vagn in till nordstan och lämnade tillbaka ett par byxor. kändes inte bra med dom.  köpte ett par nya istället som jag gillar! :) Köpte också en tshirt, lång som man kan ha till tights, ett par nya tights ny mascara och en foundation, och sockar! så nu vintern är jag fit for fight! :D
Gick upp en sväng till Kajsa med. Tog en fika och pratade lite! Mysigt!

Ja resten av dagen/ eftermiddagen/ kvällen har jag ju bara varit hemma.. Imon kommer även Karro förbi efter jobbet och Nettan senare på kvällen och skall hämta skorna jag köpt till henne i Usa.
Skall ju ev åka och hälsa på jossan och hennes Isbjörn me någon dag! :P Såå söööt är han!


Men det tar faktist emot lite att inte bo här i min lägenhet! Ååh jag gillar ju den såå mycket men den finns ju kvar när jag kommer hem! och då blir det för att stanna! :) Massa kul jag skall göra och fixa med! I like!
Kanske man kommer hem med en Pojkvän?? Tror jag väl ändå inte men, you never know :)


Nej dags för sängen nu ja. Lite trötter. Lite mer Amerikanska tabletter s¨å kanske man blir frisk snart med :)

Kommentarer
Postat av: mh

du vet att det är i norrköping det händer ;)

2008-11-25 @ 10:45:11
URL: http://mariahossman.blogg.se/

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0