Skitsnack....

En sak som sitter i mitt huvud och gnager är Msn och Peter.
Faan jag kan inte släppa det och inte sluta älta det heller.
men när jag sprang på honom vid drottningtorget så frågade jag honom om han blockat mig på msn för han har inte varit inne något sen sista gången vi smsa. och det var i Maj.  Nej sa han, men det är ju bara skitsnack!
i 4 år har han varit inne på msn. inte hela tiden men då och då.  och nu eftr att han skrev till mig igår så ser jag ju att han är inne då och då under dagen!
De bevisar ju att han Har blockat mig.
Jag förstår verkligen inte varför jag ältar det om och om igen. men det är så fruktansvärt svårt..
Svårt att glömma.. Och inte blir det bättre av att han dyker upp och skriver på msn, springer på honom på stan. det river upp gamla sår....
folk får tycka att jag är löjlig, jobbig, dum, ja vad som helst att jag håller på så här.
men det är väl isf för att dom aldrig har varit riktigt kära.
Men det spelar ingen roll. Sluta läsa bloggen isf.
Så är det.  ingen som klagat helle rmen man vet aldrig;)

Fortsätta att kolla Ugly betty nu. som följs av desperate housewives..

Have a good evening! :)


Höst i Central Park♥

Kommentarer
Postat av: jannie

Jasse, ett tips! blocka och ta bort honom så slipper du veta eller undra ;) ett jätte bra tips, jag lovar! Kul att du är hemma igen, ses snart!! Kraaam

2008-11-12 @ 22:36:27
Postat av: jannie

Jasse, ett tips.. blocka eller ta bort honom så slipper du undra. ett jätte bra tips,jag lovar ;) Kul att du är hemma igen! får ses snart!! Kraaam

2008-11-12 @ 22:40:16

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0