Shopping och Lugg

Jaha ja.. Nu skriver jag lite grann me!

Blev nog bra med luggen tror jag! Inte ritkigt vant mig än men det blir nog bra! :)
Fick shoppat en heel del me på Allum med. Stövlar, jeans, toffsar, kalender, Ögonskugga och pensel, knäsockar och tights!  Så är nöjd.. Kanske man hinner med en tripp till Backaplan och gina och kolla om man hittar något mer innan!!

Även fått dammsugit här hemma med. Varit på Maxi med mamma..
Sen kollat film med Jannie Karro och Anna... men nu när jag skulle åka hem så ville inte Sune flytta sig. Båda dörrarna och bagagen har frusit. Jippie.. Men Jag skall nog bli kompis med min lilla Sune så! :)

Men nu skall jag faktist lägga mig. Börjar ju 7 imon så.. jepp jepp....

hej och då och sov gott! :)

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0