Så glad!

Ja nu är jag verkligen på tipp topp!!

Nu vill jag inget annat än att åka upp till sälen och använda allt det nya fiina jag har köpt! =)
pricken över i't skulle ju vara vita snowboardboots men jag klarar mig med mina gråa! :)

men idag!! Åkte jag och mamma till Stadium XXL.. Brädan jag spanat in fanns kvar! Fjolårets men ändå! Gillat den hela förra säsongen! Och nu står den här hemma hos mig! Nå glad så! Fick köpt nya bindningar med. dock inte samma märke och så som brädan. Blev en K2 bräda och head  bindningar! ooh så nöjd!



Zanne ifrån U, ringde förut. Dom hade tydligen haft invigning av det nya anakondaträsket idag! Men så hade nättaket inte suttit fast så en av Anakondorna hade rymt ! Så dom fick utrymma Regnskogen. För när dom väl börjar kräla så går det fort. Och då kanske nån människa hade blivit kramoffer! haha.. Närå. men så nu öppnar anakondaträsket igen om nån vecka då dom har dom inlåsta riktigt! haha Kul!



Lite bilder på Mina Vintergrejer! =)




Och så måste jag lägga ut en bild på min Mupp T shirt jag köpte I Usa! :)

Kommentarer
Postat av: steffi

Ja jag tränade som fan och åt ingeting :P Nej vännen jag bara skämtar med dig. Jag önskar det var sant. Men var så roligt att du inte förstod jag skämtade så var tvungen att driva lite med dig :P Förlåt. Så fin t-shirt :)

2008-11-15 @ 12:53:17
URL: http://steffigalbe.blogg.se/
Postat av: Steffi

Kvällen blev väl inte riktigt som hoppats. Det är så tufft att bli påminnd om vad man saknar mest i hela världen.

2008-11-16 @ 18:15:17
URL: http://steffigalbe.blogg.se/

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0