Packlistan..

ja har börjat med den.. 3 handskrivna A4 sidor so far! :P
Helvete vad grejor jag skall ha med mig upp va!
Men det måste bli så om man skall känna sig som hemma! :)

Kommer nog ta med mig en liten byrå upp. förvaringsplatser är ju inte det bästa där. så det blir nog de.. Även en matta som man så mysigt kan mysa ner fötterna en kall vintermorgon! En lampa och lite smått och gått!

Gick in på facebook och ser att några man känner är taggade i album från iår! FAN FAN FAN vad jag längtar! Ser att dom festar på Wärdshuset! Herre vad kul det skall bli på torsdag! :D Vakna tidigt så man kommer upp någon gång.. ;)

Just nu är jag så glad över att åka upp så det bara kliar i kroppen på mig! :D

Beställt besiktning för Sune med. Måndag 12:50 i Tagene. Pappa skall fixa honom så han är fit for fight för Sälen! Hoppas han går igenom besiktingen bara. Men det gjorde han ju sist så! :P Har även tappat bort motorvärmarsladden! Bra Jassan! :D Och kupevärmaren vet jag inte vart den är heller! Sposkalle Jassan!

Sprit en himla massa sprit! :P 2 st Boxvodka! :P Än så länge 1 BoxVin., 1 hallonvodka, 1, appelsourz, en flaska champange, och en flaska rosevin. Kanske lite cider med så man har nu i början när man börjar "lugnt! ;) Inte som min första HC kväll! OJoj.. Därav mitt namn JASSAN!
Usch låter som värsta alkisen! :P Men det räcker lääääänge där uppe:)



Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0