Ny dag

Torsdag idag då. Som varje vecka efter Onsdag och innan fredag.
2 veckor tills jag sitter i bilen på väg upp! :) hell yeah!

Har städat lite här hemma. dammsugit och plockat undan. så nnu ser det fint ut! :)
Färgat ögonbrynen me kan behövas lite då och då.

Koka lite soppa nu med kanske. snart dags att åka och jobba. Blir att jag stänger idag iaf. Lite tråkiga grejer som hänt så klart man ställer upp.. Ev jobba själv med. Aja. men det fixar jag! =)

Tänker på tok för mycke på framtiden nu.. Dock INTE killfronten faktist! Haha..
Utan till våren. Jobb, inkomst, lägenheten. Ja allt. vet inte alls vad jag vill jobba med faktist! :S
Inte Universeum i vart fall. Det vet jag. Något mer normalt jobb. Där inte alla slutar och där det är någorlunda tider.
Aja.. Får ta det när det kommer!

Mat, sminkning och påklädning nästa. Inte gå i degbyxor och linne kanske! :D


Och Jannie! Jag följde ditt råd! Tog bort honom ifrån msn. Dock blockade jag inte! Men men!
Ses snart! Oja! ;)


Haha inte dåligt i gasen den dagen! =P
men Faan va kul det var!

Kommentarer
Postat av: Steffi

Fan vad du är smart. Måste vara det eftersom jag tappat 14 kg på 1 år :P

2008-11-13 @ 22:26:17
URL: http://steffigalbe.blogg.se/

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0