Mat

Fick mat idag faktist!
Missade ju frukosten på flyget i morse så blev middag hos mamma å pappa vid 5. Gott med mat! Åkte sedan och hämtade min lilla Sune! =)
Vi åkte och hälsade på Karro. Tjötade lite, var och handlade. Som gammal fjällenanda! =)
OCH!!! vi var så duktiga att vi ringde tele2 och fixade så att jag tar över det! 1,22 min tog det men oj vad lång tid det skall ta innan man tar tag i det! haha..



Nu är jag sjuukt sugen på att åka till Sälen!
Pratade med Caroliiiine idag. Även Tex Mex på msn!
JAg skall bo i hans stuga på järpen:) Järpen igen!!! Jippiiiiii!!! Gah!
Mycke att fixa med nu. Måste kontakta alla som är intresserade av lägenheten. Ringa marika och stämma av lite med Skidtestarhelgen. Löneprat med kanske.  Jobba lite med kanske och Träna med kan vara bra! haha. det skall det bli!


Packa upp med. Började förut. men skall nog ta mig ett bad nu istället och läsa lite! Det har jag längtat efter! =)
Myys Pyys!




Bjuder på lite bilder från USA!
Det 2 överst till vänster med halloween är från Allentown på Halloween.
Dom 2 högra är Six Flags Great Adventure.
Mitten är stranden i Atlantic City.
De 4 sista är ifrån New York. NHL store, Rockefellercenter, Polisbil. Och farmin I Central Park! 
Enyoj!
Kanske en Kommentar med?
  =)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Oh, var det is nu nere på rockfeller, när vi var där var det en uteservering. sjukt mysigt. Hoppas ni haft kul kusin. :D Vill tillbaka när jag ser alla bilderna.. Kramkram Lisa

2008-11-10 @ 20:51:33

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0