Kyligt

Ja nu på kvällen har det varit kyligt ute.. brr..

Jobbet idag gick bra. Var därifrån 17.15. sweet.

Var hemma en sväng sen gick jag bort till Maxi och handlade lite! Nötrulle bla! :D Gott som attans!
Sköter mig mycket bra med min "mat" så det blir en belöning med nötrulle:P haha.. Mums!
Klementiner med. gud så gott det är.

Träffade Påsen och Sandra med. stod och pratade med dom en stund å så.. trevligt!

Imon bitti skall jag gå och träna! Äntligen Pump igen!  =)
Sen hem duscha å så. Traska ner mot kungälv. Måse till apoteket och fixa lite. Sen upp till fritids.
Kanske skall dra mig bort åt Stadium XXl me. Måste kolla på Snowboard.
Kanske man skulle göra det på förmiddagen me? Börjar ju inte försen halv 2.. Hmm. Ja kanske.. Får se! :)
betalat hyran iaf! Prio 1. men bräda måste jag ha ny en ändå! =)

Nej skall nog faktist göra mig iordning för sängen nu tror jag.
John blund börjar smyga sig på lite smått...
Godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0