Kyligt

Hemkommen för inte så längesen.
Hoppade av bussen vid Kungsportsplatsen och gick in till Kajsa en sväng! Tjötade lite och så!
Sen när jag skulle åka hem igen så missade jagbussen med några minuter så fick stå och vänta i ca 25 min. brrr.. men det var ganska härligt ändå!
Min Billabong jacka håller värmen iaf! =)

Jobbat idag då. 4 dagar kvar där. Så irriterande att jobba och städa när det står 3 st som är i vägen mest hela tiden. Blir ju Halvdant. Och det hade ju sett bra ut med att städa med starka rengöringsmedel samtidigt som det tillagas mat. Hmm. Kan inte hanna och dom som jobbar Arr städa golvet och så istället? Aja... Skiter mest i vilket.. ;)


Nu är klockan strax 21.00 och dags för desperate housewives.
Blir att kolla på det sen en dusch och hoppa ner i sängen!

Måste börja skriva Packlista med..  Och leka med den nya Ipoden så att det blir ordning på den! ;)
Fick dock ingen som hyr min lägenhet så det blir dubbla hyror. men det är de värt! :)

Tv tittande nu! Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0