Kvällen igen ja..

Alltid blir det kväll! Logist va! ;)

Var och kollade mobilen. så dom gjorde en uppdatering på den. Och smart som man är glömde man ta ur sim kortet, men minneskortet iaf. Så har INGA nummer kvar!
Så alla som tycker jag borde ha erat nummer! Skicka ett SMS till mig, 0702981731, eller skriv det på en kommentar här! TACK!


Jaha ja... Efter elgiganten gick jag in en sväng på IKEA... Farligt farligt;) men blev bara lite galgar och värmeljus! :P
Byggde om en massa och så så var nog därför. Kollade på ny klädsel till min soffa. Det rosa! Blir fint! ;)

Fick lite pepparkaksdeg av mamma me! Gott! skall baka någondag! :)

nej har inge lust att skriva mera!

Skicka sms iaf!

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0