Järpen blir det ja.

Pratade precis hem marie! Blir Järpen iår igen. Samma stuga samma rum samma säng! :P
Får bo i den stugan för att jag och Fredrik ville bo i samma hus så det blir kanon!
Kommer få bo med en tjej som heter Ida. Känns väl sådär med att bo med någon som man inte känner men men.. Det blir nog jättebra! Jag är ju  uppe först så jag tar undersängen! Moaha! Och änna fixar så som jag vill ha der! :P Först till kvarn så! Haha.

Kommer ju inte bli detsamma utan karro men det får gå bra.
Måste ju hålla bättre ordning å så me! Haha...! :P




HAHA! Fatta att det verkligen såg ut så En gång! Och det var faktist bara EN gång! :P


Aja..
3 dagar kvar på Universeum iaf. skönt....

Kommentarer
Postat av: Sanna

hahaha oj vad stökigt :P

2008-11-21 @ 01:26:59
URL: http://sjoquist.blogg.se/

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0