jag och mina drömmar....

För det första kunde jag ju inte somna igår!!!
La mig strax efter 11 och läste lite.. Skulle lägga mig och sova. KLARVAKEN. låg och vred och vände på mig. men det gick inte.. satt och kollade i fotoalbumet ifrån sälen, skrev in lite namn med. Men efter det, nej inte trött..
Satte igång datorn. Hur många är inne 2 på natten!? Typ 6 st. Kim var inne. Blev att prata lite med honom!
Sen somnade jag när jag la mig vid 3. Jet lag? När klockan är 3 här är den ju 9 på kvällen i Usa. Sitter la nått däri nne som säger till!

Sen min dröm! Okej kommer inte ihåg sammanhanget i drömmen men jag drömde att jag skulle få barn nr 2??
Så skulle jag få barnet då, så funderade jag (i drömmen) på vem som hade första barnet, för det hade jag inte hemma här imin etta, och ingen pojkvän så vem var pappan till båda barnen!? HAha.. Ja sjuk dröm.


Så nu är det, Onsdag. Skall ta mig en dusch och göra mig iordning. börjar jobba kl 2 på fritids. Är inga bautapass. det är 3 eller 4 timmar per dag. Men har man inga tider på de dagarna så är ju 3-4 timmar massvis! =)Sysselsatt på dagarna med. Räknade i min Almanacka me.............. Jobbar 15 dagar i sträck, har självklart helgenra på U. sen vardagarna på fritids och U. Sen på dag 16 åker jag upp till sälen! Åker visserligen hem igen i 1 ½ vecka men ändå! fullt upp! =) Blir lite svårt att packa för man vill ju ha kläderna och grejerna hemma när man är hemma! haa. Aja.. det tar vi då...

Blir snart lite "mat" för mig med. Duktig. Bara ätit "det" och knäckebröd och morötter! Vatten och dricka.
Ikväll blir det träning med. Går fullt ut. Ev Body step om jag hinner ifrån fritids, sen Body pumphalv 8! I like! Död imorgon! Eeh JA!

Hej för nu!

Kommentarer
Postat av: cilladobak

muhaha trodde du ja, Eslövs herrarna vann med 9 bollar. ;) så tyvärr. läget med dig då?

2008-11-12 @ 18:42:45
URL: http://cilladobak.blogg.se/

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0