JAG ÄR SÄMST!!!!!!!!

Jag är så fruktasvärt dålig på att göra saker jag skall!!!
Denna förbannade dumburk med knappar med bokstäver... JA den sabbar allt ! :D
Fastnar här ibland. TYp som när man drar sig för att göra vettiga saker. SOm PACKA! Borde jag göra..
men ett liteet + är faktist att jag tagit in bananlådan med servisen ifrån bagagen nu idag! *Applåder Jassan*

KOm på at servisen är snygg, Svarta fat, lite ovala och gula koppar! Hittade också 8 shotglas i med! Inte illa! :P
Så nu skall jag strax, så fort jag tagit ig härifrån gå upp aaalllaaa trappor till vinden och bära ner kartongen med vinterkläder och upp med servisen! Jep jepp..
Haha.. Så nu säger jag hej för nu!! :)



Just det, Sune klarade besiktningen! Bästa köpet Någonsin jag gjort! Wolksvagen Polo, Helt fantastisk bil! :)

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0