Helgen var över då ja...

Jobbade igår. Ap mycke att göra. Bra preppat. NOT!

men kul hade vi då Lisa gick lös med mobilen och började filma allt och alla! Ser fram emot resultatet på Facebook imorgon! Haha. Idag vart det mycke lugnare iaf det var skönt.

igår efter jobbet så gick jag till Påsen där en del Handbollsbrudar var! Trevlig förfest och så! Dock så är väl Combi inte mitt favoritställe direkt. Riktigt kasst "uteställe" faktist.
Men vad det verkar så kommer nog ett gäng brudar komma och åka skidor och partaya med mig i La Sälen! Guu vad kul det vore! =)

Söndagar är sjukt bra Tv kväll. Haha.
Reprisen av Desperate Housewives, följt av Grey's. (tror jag), Sen One Tree Hill, Gossip Girl och sen byta kanal till 3an, och Ensam mamma söker! Och idag var det också en bra film på 3an! In to The blue! Inte illa! =)

Jaha ja...
Jag har nog också ändrat på mina planer angående Sälen.
Jag kommer nog inte hem igen efter skidtestarhelgen. Känns lite onödigt att åka fram och tillbaka, när jag ändå inte har jobb direkt här nere, Även om jag inte behövs just nu i sälen heller så kan man ju ändå åka bräda eller bara ha semester ett tag! =)  Bara kolla med Marika så att det är lugnt och så!

En tjej på Mammas jobb var intresserad av min lägenhet med. Sambopröva. Kanon isf! Slipper man ha den när man ändå inte är i den. men det blir nog bra. Skickat en massa bilder nu iaf..

Min mobil är ju helt störd iaf. Gick och pratade med Fredrik igår kväll, Helt plösligt bryts samtalet och det står på displayen att det inte är någon täckning!? Mitt i centrala Kungälv. Hallå lixom. Sen går det inte att skicka sms heller.
Hamnar i utkorgen, och kollar man på "visa status" så står det att den köas för att skicka. Och så självklart är inte Tele2 kundservice öppet längre än till 15 på helger! Jaaa va kul.
 Tänkte också åka till Elgiganten imon och kollao m dom kan uppgradera min mjukvara i mobilen. det blir tydligen bättre då. men man blir ju så trött! Elektronik!!!!!! Ju mer high tech desto mer krångel.

Detta blev ett långt inlägg märkte jag nu.
Ha det så trevligt alla läsare som oftast är anonyma!
Ha en fortsatt trevlig kväll! =)

Kommentarer
Postat av: lisa

Hah! Filmen kommer bli asgrym! "Universem The Movie" haha.



Har för mig att man kan ladda ner mjukvara till mobilen? Kanske bara är inställningar? Minns inte. Men kika på Sony Ericssons hemsida (du har väl en sån?) Jag har iaf för mig att det ska gå!

2008-11-16 @ 21:57:21
URL: http://pyttesyster.com/blog

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0