Helgen och Úniverseum över..

Nu sitter jag hemma i min soffa och kollar på ensam mamma söker. Sista avsnittet :D

Jobbat klart på Universeum nu. Känns bra dock tråkigt att inte träffa Emlan å lisa å så. Vi har ju ganska kul ändå;)
Helgen isig  då.. Fredagen var kvällen hos Anna där vi kollade Narnia - Prins Caspian. Gryym.. ;)
Sen hem och sova och upp tidigt för att åka bussen till Jobbet. Ganska mycket att göra och det är ju kul att göra mackor 3 gånger! Noot..  Kvällen blev först hos mamam och pappa där det blev mat. Janne louise Anton å Elliot var där med. Älskar dom!  Anton fråga om ja är kär i någon. I dig svarade jag. Så frågade jag tillbaka om han var kär i någon och det var i mig sa han.. Så underbara!! Härligt att Någon kille är kär imig. Även om han bara är 7 år! :)
Sen gick jag hemmåt iaf. Kerstin kom på besök satt och snacka om allt. Om kroppar och hur man ser sig själv och hur man tror andra ser på en. Jaa de vart mycke snackom det! :P

Sen jobb idag med.Sista nu! När jag vaknade i morse mådde jag inge vidare. Skulle ju haft tacos kväll hos kajsa men jag orkade inte. Så nu är jag sviin förkyld och nyser och massa. Usch. Lägligt lixom!? 4 dagar innan man skall åka iväg. Gaah. Måste bli frisk!



Tror desvärre att jag inte är helt nöjd med luggen.. Kan inte få till den när man duschat nu och det självtorkat. Aja får trixa lite och så..  Men men...
Försöker också lära mig sota ögonen! men det går inte! Ser ut som att någon slått mig. haha, så är ju då inte fallet men jag skall lära mig så det måste tränas! :P Haha..
 nej nu skall jag kolla tv igen.. hej då..

Kommentarer
Postat av: lisa

jaaa, hur tänkte du att jag o emelie skulle klara oss nu va? sopskalle! ha! nä, du får det nog bättre i sälen säkerligen.



jag vill också se prins caspian!! maahh.



jag lovar att jag ska försöka fixa ihop filmen snart.. det är bara knepigt att konvertera filerna osv. men snartsnart! ;)

2008-11-23 @ 21:06:05
URL: http://pyttesyster.com

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0