Halva Arbetsdagen klar

Varit och öppnat på Fritids.. Sedan åkt och köpt nytt batteri till min Kamera som ville lägga av igår!
Och tvättat bilen hos Karro! :) Som blev jätteren i 10 min.. Sen var det ju skitit och blött på vägarna så! :P
Sa hej då till henne med.. Abuu. Tråkigt att åka utan henne.. men hon kommer ju upp:)

ska upp och jobba lite till sen me:) kul kul..


Imorgon åker jag! Heelt sjukt! En natt kvar i min lägenhet på ett bra tag! :P
Fortfarande en del att packa..

Fick tankkortet av mamma och pappa så får tanka upp bilen tills imon! Kanoooners nu när bensinen är nere på 9.86! :)

men nu skall jag nog ätra ngt mer.. Kanske behövs..
Hej för nu

Kommentarer
Postat av: kungen

men va faaaan så billigt är det inte i 011. det billigaste vi har haft är 10.14 faaaan

2008-11-28 @ 08:40:44

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0