Gratis Nästan...

Nu är det nära.. Packat mycket nu. Alla badrumsgrejer är nerpackade och kläderna och alla handdukar och sånt.
Brädan skall ner i fodralet tillsammans med kängorna.  Rensa ur byrån så den blir tom. 
Ja det känns bra! :) Lite mat och sånt som jag skall packa ner i påsar med.


Bränna skivor står på projektet nu.. Var på Maxi och köpte cd fodral. det jag har hade bara plats för 10 st. Köpte lite större nu, dock bara 32 men det är ju mycke mer ändå! :) Och när jag gick mot filmerna står Mamma Mia filmen på ett stort ställ! Bara 99 Kr! Hallå!! Man var ju tvungen att köpa den! När kommer man hitta den för 99 kr igen?:) Nöjd iaf! haha..


Det börjar kännas nu.. :P Imorgon vid denna tiden är man på Järpen i Tandådalen och Umgås med dom där! :) Snöö! wiii!!!

Kommentarer
Postat av: lisa

haha ja! alltså, tänk på att det var över en vecka sen du såg mig sist och jag har faktiskt klippt luggen o ändrat lite färg på håret faktiskt faktiskt! :P



jo, jag vet ju att du ska stå o flippa burgare, men erkänn att du kommer önska det var en regnskogsburgare då och då för att du saknar oss så mkt?!

2008-11-26 @ 22:06:49
URL: http://pyttesyster.com
Postat av: lisa

Läste förresten aldrig det här inlägget.. Mamma mia är king! Jag & mamma har haft Abba-feber sen dess. Wonderful wonderful!

2008-11-26 @ 22:10:50
URL: http://pyttesyster.com
Postat av: jannie

Faan jasse! inte alls hunnit komma förbi dig denna veckan ju... :( DÅLIGT! haft kvälls grejer på jobbet o skit. Men vi ses snart igen när vi kommer upp! längtar!!



Ha det kanon och kör försiktigt imon! Vi hörs!

Massa kramar!!

2008-11-26 @ 22:32:43
Postat av: Steffi

Ha det Kalas. Njut så länge det varar. Snart är vi 30 år och är gravida med vårt 3:e barn då ångrar man att man inte levde livet. Haha :P Älskar dig.

2008-11-26 @ 23:18:17
URL: http://steffigalbe.blogg.se/

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0