God dag

Det ser visst ut som att jag har en del intresserade av min blogg ändå.
Kul att det är några som läser. vet dock bara kanske 3-4 st som verkligen läser. men tydligen är det många fler! Kul , men hade vart ROLIGARE om man visste vilka det var! =P


Aja..  Håller på och tvättar det är inte speciellt kul! men tyvärr måste det göras!
Kan bli så att jag skall vikariera de dagar jag kan innan sälen på Fritids. dock inte många timmar men det är mer än vad jag har tider just nu så whatever! Kul som fan!
 Skall ringa en himla massa = hög räkning i slutendan!
Ringt allt jag ska ringa nu tror jag.. :P
Universeum, Thorill, Marika, Margita om Fritids... Ja detta är nog allt.. :P
Men men..


27 November blir det sälen iaf! Fy fan va underbart!!! =D
2 och en halv vecka bara!

Måste köpa Snowboard med! Har hittat en billig på Stadium. Har ju presentkort på 400 kr, sen är pappa skyldig mig 600 för vinterjackan han var med och bidrog på i Usa.  Så kanske skall fjäska med min kära fader om att åka och köpe en någon dag! ;) haha..


nej nu skall jag bädda och göra mifg lite mat..
vet vad jag kall livnära mig på hela veckan iaf! jepp jepp....

hej då för nu!

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0