Framsteg Jassan.

till och med packat lite nu!
Gick upp och hämtade kartongen med vinterkläder. OCjh gick ner en trappa och hämtade snowboardfodralet med! Så stolt så! :D
Dragit fram en himla massa väskor nu. sängen är full av vinterkläder och badkaret är fullt med skor som håller på att inpregneras! BRA DÄR! :D

Men mitt i allt nu kommer jag på att jag har tvättid imorgon och inte har något sköljmedel!

Så jag får väl klä på mig en massa och bege mig bortåt maxi.. Cykla eller gå? Blir nog cykla. dock kallare när man möter blåsten men snabbare hem till värmen igen! :)

Hur början man packa då? Börja med väskor och senare övergå till stora påsar? Skorna i en påse kanske? Vinterkläder och sånt i en väska!? Ja Dagens Ilandsproblem. Hur skall man packa? 
Bestämma vilka kläder jags kall ha de kommande dagarna. PAcka ner resten kanske. Ja det låter nog som en bra ide! :)

Nej nu skall det köpas slöljmedel! Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0