Bra start på dagen..

när klockan ringde låg jag så skönt imin säng att jag egentligen inte  ville gå upp!
Men när jag kom på att jag skulle pumpa så va de lätt att gå upp!

Oj va skönt det var att verkligen köra slut på sig själv...  Varenda muskelgrupp skakade under passet! haha.
Hallå Träningsverk!
Imorgon kommer inte bli en kul dag.. Oh va ont jagkommer ha i kroppen! :P
+ Jobb på U då. suck....
So far idag har dagen bara börjat.

Skall strax hoppa in i duschen. Inte bestämt mig om jag skall åka till stadium nu och kolla på snowboard. är ju så tråkigt att gå och kolla ensam men men..
Apoteket med.

KAnske umgås med Danne ikväll. Om han inte skulle på Timbuktu!
Riktigt illa på den fronten! Bara setts EN gång under hela detta året:S Och det var på min inflyttningsfest i JUNI! Hallå! Illa illa...

Läsa martins Resdagboksinlägg och sen duchen nu! :) Hej för nu! ♥

Kommentarer
Postat av: Steffi

Yes 14 kg.. Väger bara 58 kg nu :)

2008-11-14 @ 11:10:06
URL: http://steffigalbe.blogg.se/

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0