The best times of my life...

Världen står verkligen still i Kungälv.. 
När man tänker litegrann så kommer man på de fina underbara tiderna i livet..
"Man skulle inte vuxit upp, man skulle varit liten allt var så mycke lättare då. "

De stunderna man haft i livet då det verkligen vart kul och vara är då det händer någonting...
Som en sånhär dag. Man sitter hemma i lägenheten.. Peter åkte för en liten stund sen..
Får se vad man sysselsäter sig nu på dagen med.. 
Men när jag var i Sälen nu, Då hade man alltid folk omkring sig. Fanns alltid något att göra, Någon att vara med..

Det finns några tillfällen som verkligen gör livet värt att leva.
1. Sälen, lätt!
2. Sports Camp, Hur skoj har man inte varje gång?
3. Resor med nära och kära.
4. Alla Sm, steg, Cuper, träningsläger osv, man varit på genom åren.

Saker som sysselsätter en hela tiden i vart fall..

Jag tror inte jag är en sån person som kan sitta och inte göra någonting förlänge.
Jag blir ofta rastlös om ingenting händer.
Jag vill att det skall vara fart, liv, och rörelse!!
Ett fullspäckat schema. Se mig om, inte bara fastna..
Just nu sitter jag och funderar på vad man skall hitta på för något intressant till hösten. Är sjukt sugen på att resa iväg, göra något kul! Kanske en säsong till!? USA lockar mig sjukt mycket. Pappa och jag åker ev i höst. Vill då kanske stanna kvar, se mig om.

JAG VILL LEVA LIVET! Och inte se tillbaka om några år, och ångra saker jag aldrig gjorde.
Pengar är ju då ett problem. Eller inte så. men för långsiktiga resor osv. Man är ju så bunden till pengar. Allting kretsar runt pengar. Vinna 1 miljon eller ngt hade inte vart fel! :P Då hade jag stuckit direkt!


Nä nu skall jag sluta vara filosofisk! haha.
Kanske göra något av denna dagen! :)





Life wont wait





Kommentarer
Postat av: Stefanie

Då ska vi inte snacka om hur mycket jag saknar dig, det är helt galet. Hade man bara haft tillräckligt med pengar hade jag tagit tåget upp idag :)

2008-05-10 @ 13:48:36
URL: http://steffigalbe.blogg.se

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0