Syrener luktar gott

Vart ute å gick med Miqa nu på kvällskvisten.. var på Maxi å köpte mjukiskräm å naturgodis! Sen när jag va påväg hem så gick jag förbi massa syrener.. det luktar gott! verkligen vår, tidig sommar! :) Mums! haha...

JObbet idag då.. Hmm.. Kul, Näee!!!
Men det ser ut som att det kanske kan lösa sig ! :D Säger inte ngt än försen jag vet om det går bra eller inte! ;)


Datum för inflyttningsfest är nog klart nu! verkar bli den 7 Juni! Är man upptagen alla andra helger får de bli så sent! :P men den som väntar på ngt gott! haha..

Näe nu ska ja duscha å sen sova! :D
Nattii!!

Kommentarer
Postat av: Kaajj

Va? 7 juni? Men då är ju inte jag hemma! :(

2008-05-16 @ 14:58:12

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0