SOMMARKÄNSLA

Kom precis hem från Michaela.. Jag karro å Miqa har vart hos henne och legat och solat! :) Jätteskönt!
Känns precis som sommar. Bara vart är havet. Hade ifs utsikt över älven men det är inte samma sak. hehe... blir nog havet någondag framöver! =)
Hade på mig min nya bikini idag. Fin fin... Bra shoppat av mig och karro. även hon ghade på sig sin nya!

Duscha och äta lite sen dra bort mot elliots dagis och hämta honom och sedan till Anton!
Kul!! Kolla på fotboll med! :)
Senare ikväll får man besök med.. får se vad som hittas på, Tacos iaf! :) Gott...



Kommentarer
Postat av: tjockis

aaah vad jag har missat i din blogg :) lite annorlunda nu än när du va uppe i sälen dö haha! men lägenheten ser ju grym ut! värsta fina köket ju.. can't wait to be there haha

2008-05-09 @ 16:07:23

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0