SOLSKEN

Solen skiner ute idag, det är härligt... 
Hade bara ipoden fungerat så hade man kunnat sitta ute i solen och lyssna på musik! :S men vad är det med den!!!
Jag får psykbryt på att min absoluta favorit tekniska pryl inte fungerar...
Kanske man skall ringa pappa och kolla om man kan lämna in den eller ngt.. KAnske tjänar på att köpa ny?:S
Aja....


Vart och jobbat på universeum nu både måndag och tisdag................
Måndagen blev dte bara en 5 timmar, har gått igenom allt med skolluncherna, bokningssystemet, bookIt, alergilistorna och allt jobbigt man skall kolla över och hålla koll på..
åååh är redan trött på det!!!!!
Sen igår fick jag jobba på arrangemanget, 286 pers.. mycke att lägga, lägga mat är dock skoj, men inte på universeum!!  Fick ta en skollunch igår med. Jippie vad kul jag kommer ha de kommande 6 veckorna :S not.
Skall verkligen ta tag i detta med nytt jobb. jobba högsäsongen ut, sen no more.  Man en positiv sak är att jg har normala arbetstider, 8-16 5 dagar i veckan, kan dock bli helgdagar med men iaf!
Men man får ställa upp nu när kertsin är där med! vi ska rocka i sommar som vi kan göra! :)

Idag är jag leedig. ända tills på Tisdaaaag!
Jag tycker faktist om att vara ledig nu!

Nu skall jag fixa mig lite mat och plocka iordning i lägenheten!

Haj Hopp!!

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0