PROBLEM. . .

Ja det är ju så då va... Jag har en bil, en liten röd polo vid namn Sune! =P
Men!!! Jag har ingen parkeriiing!!!!! Vad gör jag!?
Haha!! Står vi abc-skolan nu.. men måste flytta på den innan 7 imon då man inte får stå där längre...

Så! Jag har nog inget annat val än att ge mig ut på en promenad nu och kika efter runt om så det inte är bevakat å så! haha..

LYCKAT JASMINE!!!

Sen finns det verkligen ingenting bra på tv!!!!
Pallaaaaa!!!

God natt och sov gott "alla" kära läsare! :P

Kommentarer
Postat av: tjockis

hmm men idrottshallen är gratis dygnet runt :) lite långt att gå kanske men va fan! aah snart får jag komma förbi så jag vet va jag ska köpa till dig på din inflyttningfest som blir av snart hoppas jag plus att jag är bjuden då haha, call you

2008-05-05 @ 11:10:59

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0