Oplanerad Utgång...

Det är oftast det oplanerade som blir roligast... Igår var det kul!! FAST det var i kungälv.! haha..

Jag och karro åkte ut till Markus i Kareby. där dom grillade och lite så. Jag hade ju redan grillat hos mamma å pappa! =) Sen så hade markus förfest.. var ett gött gäng..  Men jag karro och miqa drack inget..  Tills suget blev för stort. haha.. Blev några cider sen in till kungälv. Blev kockarna, var maskerad. haha.
Träffade lite folk man inte träffat pålänge.. Bla Jakob, min baldejt :D Var kul. har ju lixom inte träffat honom på ett tag. Lika snygg som alltid;) haha...

image277



Fick åkt på pappas motorcykel igår med.. Skoj att åka. :) Hans sadel man sitter man ju inte så bra på. Hmm :P

Om man skulle försöka ragga upp nån som vill me å kirra ny ipod kanske då.. Eller så orkar man inte vela och åker själv ..

Hmm...

Aja...
Tjipp å hoj


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag hade följt med om jag vart hemma! Du var ju med mig :)

2008-05-11 @ 12:06:43
Postat av: Steffi

Din gris vad skönt du har de :)

2008-05-11 @ 15:21:52
URL: http://steffigalbe.blogg.se

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0