Oj Oj Vad Tiden Går!!!!!

Har haft en flyttkartong kvar stående i köket sen jag flyttade in.. Men en massa småpill. Allt och inget verkligen!
Haha. Fick ett ryck nu ikväll att plocka upp den.
OJ vad grejer man kan hitta när man rensar.. 7 fri biljetter till Universeum. Så vill nån ha så säg bara till! :P
Hittade ett fotoalbum ifrån barndomen! HAHA.. OJ säger jag bara...
Bilder på Mig, Kajsa, Eller, Nettan, Jennifer, Michan, Jossan!!! Ja shit!!
Allt från när jag och jossan firade nyår, midsommar i svenshögen. Kajsa har med sig Kolan över till mig, leker med mina hamstrar. Handbollscuper där vi är svin snygga hela bunten!

Bilderna ifrån Campen genom åren fanns i ett kuvert. På alla grupperna man haft. Vilka minnen men får bara av att kolla på dom! Vad sjukt skoj man haft i alla dessa år! 


Haha.. Hittade även en gammal almanacka! Från 2003/2004.
Hade skrivit lite där.. Bla när jag drog korsbandet, Drog det 14 November 03, Opererades 19 Januari 04, fick börja hoppa på handbollsplanen lite smått i slutet av mars.. ALLT detta innom loppet av 20 veckor! Vilken jäkla tur jag haft!
Skrev tydligen in då jag för första gången började prata med Peter! 25 januari 2004. Det är ett tag kan man säga! Över fyra år har vi träffats! Det är LÄNGE!!!!!!! Fast ändå blir det aldrig något bra! :P  Hittade även en skiva med bilder från förr om man säger så..
Bla en bild på just Peter från strax efter då vi började prata.. Huuuuuur söt som helst!!!! En liten pojk är det där! :P haha..

Ja shit man hittar en del som man samlar på sig! Måste ju iaf visa bilderna för vännerna någondag! hahaha...


Å kajsa!! Kom hem nuuuuu!!! Jag saknar dig!


Imon gäller det!!! :)

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0