Ny Ipod och Film

Man blir bara så förvirrad!!!
Ena dagen är det bra, andra är det baj, sen tredje dagen existerar det inte!!



Jag fattar ingenting!?!?




Fick köpt mig en ny Ipod idag... Den gamla var tydligen fuktskadad och därför ljudet inte fungerade.. Hmm vad kommer fukten ifrån!? :P
6 månader i snö och alkohol. LIgger nog något i det! :P haha..

Denna då, ipod nano, senaste varianten. Större, dummare form på den, å ingen ROSA!!!
Men man vänjer sig väl! :P Fanns inte ens rosa i 8gb så tog 4 gb som innan! :)
haha.. Köpte även high school musical :D så det blir att kolla på den efter jag tatt mig ett härligt bad! Älskar badkar! ;P


Kommentarer
Postat av: =)

Det är en av mina favoritfilmer =) 2 är också bra! Om inte bättre :P

2008-05-11 @ 23:23:31
URL: http://steffigalbe.blogg.se

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0