Måndag!!!

Och det är en ledig dag för mig!! HÄRLIGT!!!
Skulle dock upp och tvätta kl 8 idag.. Hmmm. men när jag kommer ner till tvättstugan så ser jag att jag tatt fel på dag..!! Aaaah... Så det var bara att traska upp och lägga sig igen. Och sen hem till Mamma och Pappa och tvätta! så nu är lite borta iaf! :) 
Ringde hotell och restaurang för att kolla lite om hur lång uppsägning och sånt man har. Om det nu skulle behövas snart! ;) ;) SOM jag hoppas att det gör! Typ redan imon!!! (?) En månad är det iaf! Trodde det inte var så lång med tanke på min "anställning", Men så var det desverre inte. dock har jag lägsta uppsägningen!


Je je.. igår kväll tog jag ett härligt bad! det gör verkligen att man slappnar av! helt superskönt! :)
SEn bädda ner sig i sängen och somna!!


Idag skall jag ta tag och byta gardinstång så jag kan få upp några gardiner här i rummet! Blir ett par beiga sålänge så får man hitta ngt nytt! :) Bara man får upp ngt.
Vill få upp grejer på väggarna med! PAPPA HJÄLP MIG!!
Som sagt lite småpill är det iaf!  hehe! =)

Nu ska jag sluta blogga för jag kommer inte på ngt mera att skriva om! Tjarråååå!!!!

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0