LÄGENHETEN

Har städat så fint nu så passade på att ta lite bilder innan det ser ut som hej kom och hjälp mig! =P
Haha..

Vill få upp lite tavlor och hyllor nu me.. får hoppas pappa kan hjälpa mig med det någon dag.. Var tydligen betongväggar eller nått sånt så jag kunde inte själv sa han. hehe...
Så nu kan ni som inte har vart här få en liten inblick hur det ser ut!! :)
Det är som sagt fortfarande lite småpill kvar att fixa och dona med. men man skall ju ha pengar till det också...


image273image274
image275image276





Kommentarer
Postat av: Kajsa

Skönt att du fått eget du med! Längtar tills sommaren! Ser jättefint ut!

2008-05-09 @ 21:01:36
Postat av: Steffi

Fan vad fint där är =) Du har mer hemtrevligt än vad jag har efter 1 år i lägenheten :P

2008-05-09 @ 21:43:02
URL: http://steffigalbe.blogg.se

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0