Grått och Trist Väder...

Ja man blir ju knappast piiggare av det.. Är iaf LEDIG idag! Och det är så sköööönt! sen är jag inte ledig förssen på Måndag! :( :( :(
Kom ifrån relativt tidigt från jobbet igår. Han hem iaf och därmed åka ut till Marstrand och kolla på Syster Cecilia på hennes bal! Så fin hon var :D Höll på att missa dom.Sitter i bilen och svänger in vid affären typ. Karro säger, Jasse när skulle dom vara här, EEhm vet inte säger jag! Så ser vi alla! FAN där är dom! Slänger på pengar på bilen å åker med över.. Träffar henne å så! hehe.. :) Vadå flashbacks!! Vill igeeeen!!!




Måste Städa idag. Men det är inte kul alls! Bläää!!
På Fredag är det lön. Sitter kanon bra med den. Hoppas semesterersättningen kommer då med det hade suttit prima!!!!
Är sugen på att klippa mig. Kanske lägga i lite ljust i håret..
Kanske skulle ringa Camilla och kolla om hon har någon tid!? Hmm. får se hur det går med städningen.


Mitt jävla lock i öronen försvinner ju inte! Sviiin jobbigt! Allt bara ekat i huvet :S
Je je. om man skulle ta tag ilivet då!!!


IKVÄLL ÄR DET FÖRST GOSSIP GIRL FÖLJT AV DESPERET HOUSEWIVES!!!!!!

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0