GAMLA BILDER!

Oja en ny dag.. Känns som att klockan är bra mycket mer än vad den är...
Gick upp redan 7.30.. Gick till vårdcentralen och kollade mitt öra som jag haft lock och ont i sen fredags.. Var självklart ingenting... 120 kr bara Poff! borta! :P haha.. Gick hem till mamma.. Käka lite frulle och fick med mig en hel ikea kasse med grejer.. Brukar bli så nu när jag är där! :P hehe...
Sen hemma har jag gått å pillar här hemma i lägenheten. Gjort adressändring! :)
Skall göra en städning här sen så det är fint imon! ;P

Får se om jag orkar åka till net on net och be dom kolla på ipoden.. Gaah får tuppjuck på den!!!
Kanske tar det imon innan jag hämtar killarna.. MIna 2 favoriter! :)

Blir väl att gå bort till Maxi och handla lite sen med... slippet man det imon! :)


Och idag är det inte bara 8 Maj.. Utan även Kajsas födelsedag!! Hoppas hon firar den bra där nere i Cadiz i spanien! :)  Börjar sakna henne nu.. Inte träffats sen i januari :S
Neee, skulle man ta tag i detta nu kanske och sluta blogga! Jepp! :P


Hittade lite gamla bilder! Haha!! Sånt är kul! :P




Liften mellan Pulsen och Tandådalen Som man nu åkt så många gånger under vintern;)
och även en bild från Cafe Mezzo! haha.
Kan ju inte direkt påstå att man var någe vidare snygg! haha!!!!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Haha, fan va små vi är på den första bilden, Jasse! Så söta så... ;)

2008-05-09 @ 20:58:14
Postat av: Kajsa igen

Fint du har skrivet om mig, glömde jag skriva! Saknar dig också hjärtat! Fast jag började inte nu... Har gjort det länge! ;)

2008-05-09 @ 21:00:22
Postat av: Jasmine

Ja!!! 9an vettu!! Har en bild på dig och mig i köksfönstret.. Från tinas hus i skepplanda! haha..
Så säta då som nu :D

2008-05-10 @ 11:12:32
URL: http://jasminejohansson.blogg.se
Postat av: Kaajj

Haha, den bilden har jag inte sett!

2008-05-11 @ 12:10:13

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0