En Dag Till Ledighet!!!

Åååh vad jag hoppas att det är lugnt imon så jag kan gå före 4!!! för sen är jag leeeediiiiig i 2 hela dagar!!!
På tisdag skall jag till Stadium och lämna cv!! Hoppas verkligen det går vägen!
Vart massa tjall idag me.. Jättekuuuul.

Var hemma hos Jossan en stund nu på kvällen där även sofie å Alex va! Trevligt.. sen körde jag in dem till staden där de skulle se Eurovision! Jag som skall jobba kl 7 imon kunde ju inte följa med! :( Men men.. Sitter här hemma med Vin, ostbågar och vindruvor! :P



Sen igår efter jobbet åkte jag ner till Skintebo. Och Cissi där hon hade studentskiva!! Var jättetrevligt var det! :)
Jättemysiga föräldrar hon har!! Alex fick man med träffa! det var längesen men sjukt skoj!! :)
Man kännde ju inte så många men det var trevligt ändå och det blev en del tjöt ändå..
Men åter igen så jobbar man på Universem, I Got no Life If i Work Here!!!!!
Så man har ju som sagt inget liv så man kan ju inte stanna och ha så roligt som man vill ha egentligen!! Åååh.. så trött på det!!!

Meeeen!!! På torsdag kommer Martin tillbaka till göteborg!!! Ooh vad vi skall ses!!! Spritluckan på Söndag nästa vecka!!! Sen efterfest hos mig!! Bara vi 2 som det ser ut nu! :P men det lääääär bli kul! även om det kommer mer folk! :P haha. Ska bara lösa hemgången på natten.. Inga bussar ju!!
men vi ska festa som aldrig förr!!! :D


image292image293



Nu är det dags att sooova.. Godnatt!!!!

Kommentarer
Postat av: Steffi

Nu lyfter vi snart =) Hörs om 1 vecka. Älskar dig mitt hjärta! :0)

2008-05-25 @ 12:39:48
URL: http://steffigalbe.blogg.se

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0