Blåbärsmuffins!!

har precis bakat muffins! Blev sugen på att baka nu på kvällskvisten! dom blev jättegoda!! :) hehe...


Vart å tränat idag med.. Body Pump och sedan Body Balance..
Så kommer väl känna lite grann imon kanjag tänka mig! :)

Igår var det Universeum och Arr.. Var faktist okej.. Jag och sandra jobbade på och var klara kvart i 10 fastän gästerna var 30 min försenade.. La maten fort och lätt! :)
Åkte sen till Järntorget och träffade Skuggan och hans kompisar! Kuul att träffa honom igen! :) Har fått reda på massa nya grejer om sports camp nu! ;) hehe.. Vet en som kommer skriva nu å fråga vad det är !:P men surprice tills du kommer till campen S!!! haha..
Sen vid 1 var det dags att dra sig hemmåt.. Somnade ganska fort när jag kom hem! :)

Och nu funderar jag på att dra på High school musical efter jag duschat och krypa ner i sängen! :)

GODNATTTTT

Kommentarer
Postat av: alex

jag vill också veta! jag ska inte jobba så du kan säga till mig ;)

2008-05-19 @ 11:19:59
Postat av: Steffi

I HATE YOU (NOT) ;0)

2008-05-19 @ 20:17:27
URL: http://steffigalbe.blogg.se
Postat av: anetteeva

tjena tjena! tänkte bara säga att jag mot alla odds skaffat mig en blogg..! sjukt... inte särskillt intressant läsning, dock kul å skriva av sig nånstans! tjipp!

2008-05-19 @ 22:53:36
URL: http://anetteeva.blogg.se
Postat av: Jeffe

nu är jag här o hälsar på lite i din blogg :) så skuggan var i götet? haha.. ville bara säga att jag med är nyfiken nu ;) tell me! hoppas du mår bra, gumman! vi ses väl vecka 2?

2008-05-20 @ 00:42:10

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0