Ännu en dag....

Ännu en dag på jobbet..
Ååh, idag var det nästan värst hitills!!! Ingen jobbglädje kvar alls!!!!
Var nästan så att tårarna kom där ett tag. Mår illa när jag är där nu:S
Gick inge bra för mig alls och det blir bara mer och mer tråkigt..
Jag hopppas så in i norden på att jag kan få ett jobb Där!!!
Üsch å fyyy!!

Men efter jobbet så gick jag och Eva in en sväng på LIseberg! Haha åkte balder en gång :D KUUUUL!!
Sen bar det hem och träffade på Jenny på bussen.. Följde med henne hem och kollade på hennes lägenhet. som ligger 50m ifårn mig! :) det visste jag inte.. hehe..

Sen nu sitter man här.. skall duscha snart och kolla på nån film..
Imon på dagen eller på Söndag skall jag fjäska med pappa och be honom hjälpa mig sätta upp gardinstång i mit rum! :)  Ev me kanske lägga ut lite pengar på blommor till rummet me! Behövs! :)

Imon är det Shaddow time!!! Han skall springa Göteborgsvarvet! Så skall ta en öl eller så efteråt! SKall tyvärr jobba kväll imon såklart.. Men senast 22 har Sandra lovat mig att jag ska få gå! Hoppas på tidigare!!!


Neee. Godnatt nu iaf!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Stefanie

Orättvist att du ska få ha shadowtime : P

2008-05-16 @ 23:26:57
URL: http://steffigalbe.blogg.se

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0