.. ¢¾ ..

En sak som jag skulle vilja kunna bra är webbdesign.
Kunna designa bloggen så att den blir fin och så! :)
Finns många som bloggar och så som är sjukt duktiga.. Man blir ju lite avis på dom! :)
Sen har jag inte tålamod med att sitta och pilla när det blir fel osv... och försöka ordna på koderna och allt sånd!! :) Haha....


Men iaf1!
Vart shoppingtur i Göteborg med min kära fd sambo Karolina! Hittade en fin skort/klänning, en orange stor t-shirt, ett rosa långt linne, allt kan man ha till tights  och införkaffades på Gina Tricot! Sen hittade jag en bikini på Stadium! jättefin! :) sen lite småpill på hm som man alltid hittar! :) Nöjd iaf! :D
hehe..
Kan få bli fredag nu!! :)
Hämta killarna och sen titta på antóns match, eller leka med Elliot! kan bli lite blandat där! :P sen får jag finbesök här hemma! :) Käka tacos och så!
Och på lördag kommer Karro och Miqa hit så blir det förfest! :)
niiiice!!!


Boog och elliot som väntar i dvd!! ;)
Puss och godnatt!!!!!


Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0