Slutspurten

vad är det som händer här uppe i Dalarna nu!?
Jo det är en sjukt massa jobb i alla fall!! Imorgon går vi in på den sista veckan av påskloven..
Skönt! Även bytesdag som innebär att det är mindre folk om inte vädret vill annat, dvs Solsken!!! men just nu ser det inte bra ut ute, regn och + grader.. :(
Sista dagen vi hade kock på Pulsen idag.. Erik som vare hos oss de 3 senaste dagarna! :)
Sen efter denna helgen kommer det blir lugnare och lugnare. vilket förhoppningsvis betyder mycke brädåkning i solsken! :)

Vad har hänt mera!?
Nettan var uppe Söndag-Torsdag! Såå kuul!! Behövde verkligen nytändningen!  Vart Hc i söndags och Gustavs grill och käkade på Måndagen och efter det bar det av till Pianot! Trevligt! Underbara skiddagar tisdag onsdag! Åkte och åkte!!
Har även fått köpt mig den absolut FINASTE Jacka på denna planet! En Knallrosa Halti, skidjacka! Bara är såå glad!!! :) Spanat in den sen jag kom i november, sa till mig själv, finns den i slutet av säsongen på rean så skall jag ha den! Och ja!!!! 30  %!!!  Fortfarande dyr men så väl värt de! :)


NU är det lördag, och jag är Ledig!!! Fick dock inte tillbringa den med nån som jag hoppades på ;P men det kommer fler tåg! :) I hope!



Kommer komma hem någongång i sista veckan av april! Nu vill man lite hem. Men ändå inte hem, utan göra något annat! Dom vill ha mig i hamburgsund i sommar. men Gaaah! Splittad! Blir Universeum men är man långledig åker jag och Sune upp och extra knäcker :D
Lagt in en ansökan på en lägenhet nu!! Hoppas den är fin och man får den. då är det unflytt 1 maj! hehe..


Jag ÄR sjuukt kass på att uppdatera! Me know, men tiden räcker inte åt tyvärr.. Sen är internet så segt här ute i skogen...  :)

Blir en ny tatuerng när jag kommer hem som det ser ut nu!! I liike!!


Bilder fungerar tyvärr inte att lägga upp :S


Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0