Slutet närmar sig....... :(

Satt ch funderade förut.....
Har varit här i snart 6 månader!! Helt sjukt vad länge egenligen!!   Men vad man hade missat saker om man inte åkt upp! Vad man inte hade fått träffa så många sköna människor! Vad man inte hade vuxit som person!!
Ångrar inte detta någonstans! Definitivt det bästa jag gjort ihitills!
Visst saknar man er där hemma, helt klart! men detta är på ett helt annat sätt. Kan Lätt rekomendera en vintersäsong!

Ångesten börjar sakta krypa fram för att 30 April skall komma.. För det är antagligen då jag kommer åka hem.. Hem från detta vinterparadis..  Linda kom fram och pratade med mig förut. Frågade om jag  tänkt stanna säsongen ut, Och det har jag ju. Anna i kallskänken hade pratat med henne om att jag skulle ta halva tiden i kallskänken. Kul! :) så kommer nog efter att pulsen stängt jobba hälften i kallkök och hälften i Servis!


Men det är ännu ett tag kvar! så man får ta det som det kommer! :)
Först ut ät Påsken!! skärtorsdagen, Bytesdag. Lär komma sjukt mycke folk då, Fredag är det Långfredag och UtomhusAfterSki! Partypatrullen som gästas av Linda Bengtzing!! Är inte bara långfredag, det är även min och Hannas födelsedag! :) Kul! Påskafton lär bli mycket det med. Sen på söndag får jag besök av Nettan!  Även fest på söndag!
Men nu de senaste dagarna har varit roliga! Förra tisdagen var det P-Aktivitet! Skoterkörning!! Hur skoj som helst! Även om man nästan lyckades välta med skotern! :P Sandra var nära på att köra ner i en Å! Haha.. men goooda våfflor i Lindalen och sista raksträckan vid trandsportliften mellan Tandådalen och Hundfjället! Där gick det fort! :) I söndags var det Badtunna som gällde! Vi hyrde 2 st och hade badkalas här! Såå skönt att hoppa i en varm tunna i bara bikini och mössa! Det var inte illa det kan jag lova, drog vidare till Hc och hade en ?full? kväll där ! :P Haha.. Nu är det iaf dags att lägga sig och kolla på Djävulen bär Prada.. Karro Jobbar så är ensam i rummet!!

Så god natt kära läsare!!!



Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0