PSYKBRYT

Ja snart får man det på dessa Stockholmare!! Shiiit vad dryga dom kan vara!!
Men IMON åker dom!!!
Var verkligen helt mongo förut på jobbet! Fick nästan ett utbrott på dom! stod och plockade disk vid en bänk, och en brickvagn brevid är full, då ställer dom det på bänken. och jag 'änna, eeh ni har 2 st brickvagnar där.. å dom, ahaaa. IDIOTAS!!!

Nu är man hemma i 1 ½ timma innan man går på nästa arbets pass.. Servering på Bakfickan.. Skoj men segt med 08 or.. hehe.  Vart i kallkök nu i några dagar. skoj skoj:)


Vart så sjukt fint väder häromdagen.. så jag karro och Linn köpte korv och bröd och grillade  nere vid huvudbacken! Gott.. Sen satt jag och karro och solade på uteserveringen.. heelt underbart! sen vart kl 15.00 och jasmine började jobba.. :P



Sofie kommer upp v 11, och Nettan kommer nog v 13 :D Jäävlar va skoj isf!!! hihi :D

om man skulle relaxa i 20 min inna man skall göra sig iordning kanske...




Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0