Köks fest!!

En himla massa festande just nu! Orkar inte! :P
Haha.. men igår, Jäklar va lyckat det blev! Skulle vara jätteuppklätt, Killarna i kostym eller skorta och vi tjejer helst i klänning. Gör kul!! Jag hade min nyårsklänning jag aldrig använde på nyår pga jobb. Men igår åkte prislappen! :)  Fixade håret och så!  Sen bar det iväg till "järnet", där folket hade dukat upp jättefint. Maten var god, special gjorda pizzor från allas våran Pizzeria, Ubbes! Gör goda, sen fick vi plocka parmaskinka i olika sorter och ostar att lägga på! Mums! :) Dessert och grejer med.  Wärdshuset hade sponsrat med dricka, En hel bricka seamans shottar, vad  är det på en sådan? mellan 150-200 2cl shottar. fanns nog inga kvar! haha.. En jäkla massa shots! :P
Vidare till Pianobaren i Högfjället.. Jätte trevligt:)  Senare på kvällen åkte vi hem. Sova lite i den oehört stora sängen.  Men det går alltid:) 7.30 ringer klockan. Baah. Joobb!! Martin min räddare idag på jobbet! han är så grym!  Baksmällan kom vid 12. huua.! tur det vart lugnt.

Och på Måndag åker Martin. Till norge för att jobba! Usch, vill inte att han skall åka! man har alltid så skoj när han är med! Som tur är bor han i Partille så vi skall ses! Förfest i Kungälv, Fest i Göteborg, och efterfest i Partille! Japp så är det sagt! :)


Dags att tänka på refrängen snart tror jag. är sjukt trött och skall jobba långpanna imorgon!  Sätta på en bra film kanske? Ja tack som fredrik brukar säga! :P


Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0