Inge Hc

Kors i taket!! skippade hc idag faktist.. Vart inge sugen över huvudtaget.. :S
jävla cp leo förstörde typ allt me.. Vart å tränade ocj vart hemma vid 8.30, tänkte då duscha men då bastar jocke å leo.. Säger  till dom att jag måste duscha.. så efter 30 minuter går leo ur! efter massa tjöt av alla!! blää..
Sen tappade jag suget totalt på att gå ut.. så nu sitter man i sängen! bara jag Fredrik och Linn i huset.. det är skönt faktist:)

Vart en sjukt lugn dag på jobbet. endast 14 000 i kassan..

och imorgon åker martin hem!! =( =( =(
jag viiilll verkligen inte att han skall åka.. hur skall pulsen nu vara när inte han är där!?
ja det är sjukt vad jga kommer sakna honom...
Hänt massa saker på jobbet me, "skitsnack" som folk kallar det..
Järnet Anna sa förut när hon var på mitt rum " Först nu förstår jag att du verkligen kommer sakna martin"
Ååh den killen alltså!!! :)
men festa blir det i sommar minsann!


Jobba imorgon med.. Men nu skall man sova lite.. Få orken tillbaka!!

Godnatt!!!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas du haft en bra helg :)
Godnatt.

2008-03-10 @ 00:42:01
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0