Trötter

dags att sova snart-- Så man orkar med att jobba och höra mer klagomål..

Jobbet idag var okej. Faktist! efter jobbet mötte Skåran och Cissi upp mig utanför U. Kuul att träffa dom! :) Gick runt, tjötade, köpte glass. Gick lite till. Träffade cissis mamma sen gick dom! Jag och skåran fortsatte! blev en dricka och sitta vid kanalen och prata! :) Sen fick jag skjuts hem! Tack du!!

Hade 2 övernattare här inatt me! :) martin å fredrik! Ni är såååå goooa!!!
låg och skedade i bäddsoffan! haha..  Vi kollade på high school musical 2. men den är långt ifrån så bra som ettan! men den är absolut bra :D somnade dock i filmen. sen vaknade jag nrä det var en bra låt! :P Bäörjade sjunga med och fredrik säger till martin. Japp nu vaknade hon, nu börjar hon sjunga! haha..
Fick gå upp i morse när dom låg kvar och sov. AVIIIS! Martin kopplade inte när jag kramade honom när jag skulle få. Fredrik vaknade till och gav mig en riktig kram! =)
Och så söta som dom är så hade dom bäddat. dragit upp persiennerna, vikt ihop lakan och sånt! haha..
Tycke rom dom!
tack för dessa roliga dagar med er!!!


Ge mig LÖRDAG nuuu!!!
Mycke som händer då!
Bla party hos mig! Be there!!


neee godnattttt!!!! :D

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0