Sports Camp Idag!!

Och jag vet! jag tjötar som bara den om det! =)

JANNIE!!! Har by the way räddat min dag! :) Hon kommer köra mig in till nisse så jag slipper ta bussen in!
TAAACK!!!


Nu så skall man stänga väskorna. städa lite i my crib. så man kommer hem till något fint om 2 veckor! :)
Nu har jag inget mer på hjärtat för nu! Men skulel någon bry sig!? Kasst med kommentarer;P
Kanske bloggar någon dag under tiden där uppe!
Om man nu kan sno en data ifrån ungarna i Activitytown!
Now is the time! ;)

Haj då!

Kommentarer
Postat av: Nettis

hoppas du får de kul i nkpg... ragga inte på nån under -90... hehe...

2008-06-29 @ 20:57:43
URL: http://anetteeva.blogg.se/
Postat av: kungen

mog1 att skriva sönder bloggen om campen o dina två veckor där... du vet ju ändå at det bara är v 3 som kommer vara riktigt bra;) and ya know why

2008-06-30 @ 10:18:41
Postat av: Jannie

Varsegod Jasse!! :D det var så lite och gjorde jag ju så gärna ;) fick ju sig en trevlig pratstund med dig och en god glass på köpet ;) Ha det kanon där uppe nu!! Kramar

2008-06-30 @ 11:51:04

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0