Midsommarminnen

Midsommar för en 8 - 10 år sen..
JA på den tiden var det heölt sjukt skoj att fira midsommar. Min familj var hos jossans familj i Svenshögen där dom hade sommarställe!
Vad mycket minnen det finns!!

Jossan hade en ny vit "supercool, då" complete tröja! Haha.. det var en regnig midsommar helg (like never before). Satt nere på stranden och lekte med barbies eller var det nu va. Byggde bryggor av vassen. Grävde i sanden och kom ner till Blå leran! Jossan smutsande ner sin nya tröja och christina vart så aaarg! Haha..

Eller när: Jag och jossan prmenerade bort till Affären. som låg en bra bit bort! Bara för att köpa glass! Hel sjukt!

Eller När: Jag och Jossan simmade från hennes brygga till Badplatsen och sen tillbaka! Lär ju vara en 300-400 M iaf! Och vara ungefär 10 år gamla! Totalt livsfarligt! Haha.

Vi körde runt med deras båt. Hade även byggt en båt där vi satte i en barbiedocka, som fick åka efter i vattnet, med en ballong på! Stackars docka!

Alltid när vi badade skulle vi stå på händer i vattnet. Och En midsommarkväll hade vi satt ut stereon på bryggan med förlägningskabel, och stod och dansade i vattnet! haha.
Hittade på egna snappsvisor. som de gamla sjöng!

En dag hade vi legat och pressat på bryggan! Brännt upp oss så in i helvete!! Ingen av oss kunde sova på natten!  Även då bara en 10-11 år!

Ja shit! det finns så mycket minnen ifrån många midsommaraftnar! Vad kul vi har haft!
Kan man inte få vrida tillbaka tiden och få vara barn igen!?

Kommentarer
Postat av: jossan

hahahaha fyfan jasse, så jävla balla vi var asså! och ÄR för den delen.. vi får se till att återuppta några minnen imorgon, ska leta på vinden efter barbies haha :D HAHA MIN HUSBIL, KOMMER DU IHÅG, HAHA herregud!

2008-06-19 @ 12:42:23
Postat av: Jasmine

Ja husbilen!!!

Vilka jäkla sommrar vi haft!

2008-06-19 @ 12:43:40
URL: http://jasminejohansson.blogg.se/
Postat av: steffi

Ja men vet dock inte hur jag ska klara mig utan dig =) Men där är ju en del andra så. Men vecka 2 ska bli galet bra =)

2008-06-20 @ 21:55:53
URL: http://steffigalbe.blogg.se/

Kommentera HÄR:

Vem du är:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0